Toernooien in Limburg, rest van Nederland en Internationaal
-
dré verheggen
Bericht
door dré verheggen » 4 maart 2009; 22:38
Bert schreef
Ik had (zoals altijd) de data zoals vermeld op de (door de jaarvergadering vastgestelde) damkalender direct in mijn agenda gereserveerd, doch helaas blijkt er geschoven met deze data.
en Martijn antwoordt
Het is juist ondergetekende die in de kalender heeft geschoven.
Dit met als reden de late bekendmaking van de toernooidata van o.a. Tallinn en Praag.
Ja het is inderdaad belangrijk dat de deelnemers van het LK niets in de weg wordt gelegd om naar Talinn te kunnen gaan
. Maar wat te denken van een toernooi hier in de buurt zoals Bunschoten. Helaas vallen nu deelnemers af die hun vakanties plannen op grond van de vastgestelde data. Is het verschuiven willekeur?
-
Tijn
Bericht
door Tijn » 5 maart 2009; 19:05
Eender welk toernooi, that's not the deal.
Om het even welk toernooi, Tallinn, Bunschoten, Amsterdam, New York, Hoek van Holland... naar mijn mening is elk toernooi op de damkalender nu speelbaar voor deelnemers aan het LK.
Ik ben van te voren gewaarschuwd: "Tijn, je kunt het nooit voor íedereen goed doen!" Ik hoopte dat deze vooruitbeschouwende preek nog wat langer op zich zou laten wachten.
Relatief gezien was er weinig tijd om te bepalen wat met data nog wel en niet mogelijk was. Wél is aantoonbaar dat de in de jaarvergadering geplande data schots en scheef, en zonder regelmaat over de kalender verstrooid lagen.
-
pldb
- Site Admin
-
Contacteer:
Bericht
door pldb » 16 maart 2009; 08:33
LET OP !!! IEDEREEN KAN ZICH NOG TOT UITERLIJK 21 MAART 2009 INSCHRIJVEN VOOR HET LIMBURGS KAMPIOENSCHAP.
- E-mail:
djtijntje@hotmail.com;
- Post: Martijn van Gortel; p/a Geilenkirchenstraat 6; 6132 HD; Sittard.
-
dré verheggen
Bericht
door dré verheggen » 26 maart 2009; 15:28
Nu de inschrijftermijn allang is afgelopen ben ik natuurlijk wel benieuwd, wie er allemaal meedoet en hoe de paring voor de eerste ronde is?
-
Tijn
Bericht
door Tijn » 27 maart 2009; 11:03
Alles staat al op (het heilige) Toernooibase.
za 18-04-2009
Ivar Jansen - Peter Bronstring -
Gijs Schoenmakers - Randy Cardozo -
Dieter van Gortel - Jeroen Huskens -
Peter Hernaamt - Paul Stevelmans -
Ben Willems - Piet Moerenhout -
Leo Nagels - Valere Hermans -
Louis Peters - Martijn van Gortel -
Harry Velraeds - Brion Koullen -
Alle 16 spelers zijn bij elkaar in 1 pot gegooid, en toch een (bijna) geleide loting als resultaat.
Gespeeld wordt in het clublokaal van DV Schaesberg.