Wie neemt Bert zijn werk over?
Helaas moeten wij vernemen dat Bert behalve het onlangs plotseling beeindigen van het voorzittersschap nu ook wil gaan stoppen met het onderhouden van deze site.
Dat is natuurlijk bijzonder spijtig zowel voor alle mensen die hier waardevolle informatie, analyses enz. hebben gepubliceerd alsook voor de informatievoorziening naar de leden van de PLDB.
Er is slechts een kleine categorie dammers die dit niet zullen missen omdat ze niet internetten.
Hopenlijk is er iemand die het werk van Bert op dit terrein kan overnemen want anders vrees ik dat ook dit nog op het bord van ene Jac Hannen komt die al pakweg 25 jaar alle stormen trotseert en behalve secretaris ook nog penningmeester, ledenadministrateur, archiefbeheerder, voorzitter enz. is.
Ik hoop dat iemand zich geroepen voelt om het werk van Bert over te nemen want anders is dadelijk alles van het architectenplan dat in enkele jaren tijd bij de PLDB is opgebouwd en waarvan de uitvoering is begonnen en wat de toekomst voor Limburg had moeten worden alweer afgebroken voordat de Meiden (Mei -"Den") op de nok van het ruwe bouwwerk van PLDB-bouwsel geplaatst kan worden.
Ik zou me dan ook geen grotere frustratie voor een van de architecten kunnen indenken.
Vandaar welke enthousiaste met de damwereld betrokken persoon neemt dit van Bert over? Leeftijd en geslacht spelen geen rol. Enige affiniteit met computers strekt tot aanbeveling. Als beloning kunnen we garanderen dat PLDB bestuurders en coordinatoren een hoog aanzien genieten en ervaren dat door dammend Limburg hun inspanningen ruimschoots worden gewaardeerd.[/b]
Bert stopt met werkzaamheden voor de PLDB zoals deze site.
-
- robaartsen
- Contacteer:
Overnemen PLDB website
Heren,
Blijkbaar gaat Bert, zoals we gelezen hebben op onze PLDB site, toch stoppen met zijn internet activiteiten wat betreft het forum en de pldb site.
Het werk wat hij hierin heeft gestoken is zeer goed te noemen. De site is degelijk en zeer bekwaam opgezet.
Een voorstel naar het PLDB bestuur !
Zorg dat een domeinnaam op naam van de PLDB komt te staan en niet op die van 1 persoon.
De website van de Limburgse damschool staat nu bijvoorbeeld op mijn naam, maar zal volgend jaar op naam staan van de Stichting. Voor de continuïteit is dit heel belangrijk.
Een leuke test om erachter te komen is:
http://whois.domaintools.com/limburgsedamschool.nl
Dit kun je ook zien als je pdb.nl of devastezet.nl erachter plakt.
Met adres gegevens allemaal bij elkaar. Big Brother is watching you.
Voor het technische gedeelte van het pldb forum heb ik na 1 minuut installeren al een vervanger klaar staan:
http://techniek.limburgsedamschool.nl
Was dit op termijn toch van plan voor de jeugd, maar dit kan ook gecombineerd worden.
Maar een algemeen forum (met discussie en toernooi aankondigingen) vind ik bij de pldb.nl website thuis horen.
Ik heb genoeg ruimte op de server vrij om de pldb.nl site over te nemen. Wil alleen het technisch beheer ervan doen, ook wel artikelen die aangereikt erop zetten. Maar wil liever niet als verslaggever van damgebeurtenissen functioneren.
Daar zijn andere mensen veel beter in dan ik.
Misschien wil ceweb.nl een bijdrage leveren of overnemen, mij maakt het niet uit.
Neem zo snel mogelijk een beslissing wat we gaan doen. Bert biedt zijn hulp aan en daar moeten we blij mee zijn. Tussen kerst en oud/nieuw heb ik niet zoveel zin om me bezig te gaan houden met het overplaatsen van websites en het proberen up en running te krijgen.
Groeten Rob.
Blijkbaar gaat Bert, zoals we gelezen hebben op onze PLDB site, toch stoppen met zijn internet activiteiten wat betreft het forum en de pldb site.
Het werk wat hij hierin heeft gestoken is zeer goed te noemen. De site is degelijk en zeer bekwaam opgezet.
Een voorstel naar het PLDB bestuur !
Zorg dat een domeinnaam op naam van de PLDB komt te staan en niet op die van 1 persoon.
De website van de Limburgse damschool staat nu bijvoorbeeld op mijn naam, maar zal volgend jaar op naam staan van de Stichting. Voor de continuïteit is dit heel belangrijk.
Een leuke test om erachter te komen is:
http://whois.domaintools.com/limburgsedamschool.nl
Dit kun je ook zien als je pdb.nl of devastezet.nl erachter plakt.
Met adres gegevens allemaal bij elkaar. Big Brother is watching you.
Voor het technische gedeelte van het pldb forum heb ik na 1 minuut installeren al een vervanger klaar staan:
http://techniek.limburgsedamschool.nl
Was dit op termijn toch van plan voor de jeugd, maar dit kan ook gecombineerd worden.
Maar een algemeen forum (met discussie en toernooi aankondigingen) vind ik bij de pldb.nl website thuis horen.
Ik heb genoeg ruimte op de server vrij om de pldb.nl site over te nemen. Wil alleen het technisch beheer ervan doen, ook wel artikelen die aangereikt erop zetten. Maar wil liever niet als verslaggever van damgebeurtenissen functioneren.
Daar zijn andere mensen veel beter in dan ik.
Misschien wil ceweb.nl een bijdrage leveren of overnemen, mij maakt het niet uit.
Neem zo snel mogelijk een beslissing wat we gaan doen. Bert biedt zijn hulp aan en daar moeten we blij mee zijn. Tussen kerst en oud/nieuw heb ik niet zoveel zin om me bezig te gaan houden met het overplaatsen van websites en het proberen up en running te krijgen.
Groeten Rob.
-
- robaartsen
- Contacteer:
Wel eens....
Wel eens van de relativiteitstheorie gehoord ?
OK zonder gein....heb de tijd op GMT+1 gezet, zal het GMT zetten.
OK zonder gein....heb de tijd op GMT+1 gezet, zal het GMT zetten.