LK 2008

Suggesties, ideeën, visies, e.d.
Tijn
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 januari 2006; 02:56
Locatie: Sittard

LK 2008

Bericht door Tijn » 17 september 2007; 01:24

Nog nieuws over het LK? Over een maandje is het alweer zover. Hoe lopen de inschrijvingen? Tot wanneer kan je je inschrijven? Loting eerste ronde? Zulke dingen, kom maar op!

Jac
Berichten: 475
Lid geworden op: 22 januari 2006; 00:46
Locatie: Maasbracht
Contacteer:

.

Bericht door Jac » 17 september 2007; 18:54

Topic is achterhaald, inhoud door auteur verwijderd.
Laatst gewijzigd door Jac op 5 november 2007; 20:37, 6 keer totaal gewijzigd.

Andy
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 januari 2006; 20:47

Re: Inschrijven persoonlijk kampioenschap van Limburg 2008

Bericht door Andy » 19 september 2007; 18:42

Jac schreef:De aankondiging / uitnodiging voor dit kampioenschap vind je op de website van de PLDB.
Ik lees nu dat 29 september de uiterste aanmelddatum is. :o
Op de site zie ik alleen dat nadere info nog volgt.

Inschrijven bij Dieter, af kan dat ook hier?
Als voorloper op wellicht veel Maastrichtse inbreng, hier alvast 2 deelnemers:
Henri Grau en
Andy Damen

Enige info over inschrijvingen zou i.d.d. welkom zijn...

snijbrands
Berichten: 36
Lid geworden op: 25 april 2007; 13:42
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Waarom zo versnipperd?

Bericht door snijbrands » 19 september 2007; 21:41

Ik had het al lang geleden aangekondigd......... en de tussentijdse enquete gaf me nog enige hoop dat er mogelijk nog een heldere geest zou inzien dat de "oude" formule zo slecht nog niet was, maar nu zie ik tot mijn afgrijzen de daadwerkelijke data voor het LK in de damkalender! Inderdaad jongens.......... ik moet gaan kiezen....... en door deze programmering word ik gedwongen om e.e.a. heel secuur af te wegen. Om te beginnen begrijp ik heeeeeeeeelemaal niet waarom jullie starten op de eerste zaterdag van de herfstvakantie......., heeft niemand meer kinderen? Gaat niemand meer een weekendje weg? Ik wel dus....., dus als ik die datum niet kan voorspelen gaat mijn LK 2008 dus bij dezen aan mijn neus voorbij. En als ik kies voor het persoonlijk LK, dan zal ik "mijn" cluppie Cema/DVZ moeten teleurstellen, want ik moet privé ook keuzes maken. Mag ik dus eerst misschien een antwoord op de vraag of 20 oktober voorgespeeld kan worden? Dan zal ik daarna mijn keus maken...

Gebruikersavatar
robaartsen
Berichten: 121
Lid geworden op: 21 januari 2006; 11:17
Locatie: Montfort
Contacteer:

Korbach

Bericht door robaartsen » 19 september 2007; 22:48

Snijbrands....wat ik wel alvast kan vertellen, dat er van de ingeschreven spelers, er een heel stel naar Korbach gaan. Dit toernooi vind in het weekend van 20 oktober plaats. Mocht je tegen mij loten...dan weten we elkaar wel te vinden.

Tijn
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 januari 2006; 02:56
Locatie: Sittard

Bericht door Tijn » 24 september 2007; 20:09

29 september.. Aanstaande zaterdag..
Nog geen reminder, geen deelnemerslijst..

Lang leve het internet! :D

snijbrands
Berichten: 36
Lid geworden op: 25 april 2007; 13:42
Locatie: Heerlen
Contacteer:

zaterdag al.........

Bericht door snijbrands » 25 september 2007; 00:34

En nog geen antwoord of ik 20 oktober zou mogen voorspelen......... Dan maar geen LK dit jaar? Hoewel zo'n LK zonder Snijbrands toch een beetje saai is.........of niet dan?

Tijn
Berichten: 135
Lid geworden op: 22 januari 2006; 02:56
Locatie: Sittard

Bericht door Tijn » 25 september 2007; 01:18

Bovendien krijg ik mee dat al een aantal spelers (4/5) naar Korbach willen, en dat terwijl de LK-data toch al sinds de jaarvergadering bekend zijn...

Dieter
Berichten: 69
Lid geworden op: 1 mei 2006; 10:36
Locatie: Sittard
Contacteer:

Bericht door Dieter » 25 september 2007; 13:05

Helaas is ondergetekende de laatste tijd veel onderweg en is er domweg geen tijd geweest op de juiste manier te reageren.
Later deze week zal er een reactie komen en op alle vragen de betreffende antwoorden.
Tijn zou dat eigenlijk ook zo wel mogen weten. Even voorweg zou ik hier in elk geval al willen laten weten dat de data en dan met name de eerste ronde ter discussie staan omdat er nogal wat mensen moeite hebben met die datum om verschillende redenen (vacantie en Korbach) het lijkt me daarom in elk geval goed om de eerste ronde te schrappen waardoor ronde 2 ronde 1 zal worden en er dus nog even tijd is om in te schrijven.
Maar zoals aangegeven later deze week meer en dan officieel duidelijkheid over dit kampioenschap.

Gebruikersavatar
robaartsen
Berichten: 121
Lid geworden op: 21 januari 2006; 11:17
Locatie: Montfort
Contacteer:

What's in the name

Bericht door robaartsen » 25 september 2007; 17:17

Korbach of Salou .... what's in the name. Het is toch nooit goed....en stel eens voor als alles goed is, dan is het ook niet mogelijk om iets goeds te doen.

Plaats reactie