Bedrieglijke ledenwinst in 2011

Suggesties, ideeën, visies, e.d.
Plaats reactie
Holger

Bedrieglijke ledenwinst in 2011

Bericht door Holger » 13 januari 2012; 16:27

Een prikkelende kop. Het suggereert dat er iets niet klopt. Bij de uitleg merken we dat de leden van de nieuwe vereniging geen echte leden zijn. De vereniging heeft organisatorische problemen en zag zich op de valreep van het vorige jaar genoodzaakt verder te gaan als recreatieve vereniging. Weg dammers, aldus de strekking van het verhaal.
Ik wens het graag anders te interpreteren . Limburg telt sinds 2011 weer een vereniging erbij. En deze vereniging bestaat uit dammers. Competitief of recreatief, het is van minder belang. Er zijn mensen in Limburg die de damsport uitdragen en zich inzetten voor de verbreiding ervan. Dat is niet bedrieglijk, dat is geweldig! Op naar ledenwinst. DV Becha laat zien dat het kan. Hulde!

robaartsen
Contacteer:

Re: Bedrieglijke ledenwinst in 2011

Bericht door robaartsen » 13 januari 2012; 21:52

Ik sluit me hier helemaal bij Frank aan. Het zijn per definitie potentiële leden. Het klinkt misschien oneerbiedig maar is niet zo bedoeld: Beter een volle zakje snoep waar je in kan graaien dan een lege zak.

In kwantitatieve zin, heeft de PLDB weer potentie om te groeien in de nabije toekomst, dit dankzij de inzet van Theo Schippers en de mensen die hem terzijde staan bij Becha. Organisatieproblemen zijn moment opnamen en zijn oplosbaar. Jeugd winnen is een lastiger probleem waar heel veel doorzettingsvermogen en geduld voor nodig is. Het dammen op een positieve wijze breed brengen of verkopen bij de jeugd en ook bij senioren, is de oplossing om meer snoep in het zakje te krijgen. En als ze nu niet lid worden, dan misschien op een andere keer. Als we maar een goede herinnering achterlaten.

En in kwalitatieve zin maken we al zeker progressie, neem het goede resultaat van Jitse op het WK pupillen.

Plaats reactie